+38 067 504 65 72
Україна м. Львів, вул. Шевченка, 315 Б
Запит по VIN
Корзина 0
Главная Центральный выключатель, система сцепления LUK 510 0251 10

Центральный выключатель, система сцепления LUK 510 0251 10

Выберите марку
Выберите модель
Год выпуска
Двигатель
Модификацию
t=luk-510025110
Центральный выключатель, система сцепления LUK 510 0251 10
Нам нужно больше информации, чтобы проверить применимость запчасти к вашему автомобилю.
Лучшая цена: 3882 грн
Все цены на Центральный выключатель, система сцепления LUK 510 0251 10
Наличие Срок поставки Цена
11 1 день 3882 грн
20+ 2 дня 3882 грн
10 9 дней 3887 грн
1 на складе 3887 грн
Характеристики
Оригинальные номера
CITROEN2041.98
CITROEN2041.A2
CITROEN2041.A3
CITROEN2141.85
PEUGEOT2041.98
PEUGEOT2041.A2
PEUGEOT2041.A3
PEUGEOT2141.85
Подойдет для авто
  • CITROEN
  • PEUGEOT
О бренде
LUK
Страна производства:Германия
Бренд-производитель:LUK
Артикул запчасти:510 0251 10

1965 році брати Шеффлера заснували компанію LuK "Lamellen und Kupplungsbau GmbH" в м. Бюль, Німеччина. Компанія стала технологічним лідером на ринку із своїм першим інноваційним продуктом - мембранною пружинною муфтою. У 1985 р. інженерами LuK був розроблений і запущений в масове виробництво двохмасовий маховик (DMF), який дозволив значно понизити коливання в трансмісії і забезпечити плавне обертання валів.

Кожен четвертий автомобіль, який виходить з конвеєра, оснащений зчепленням LuK.

Компанія виготовляє продукцію на 17 заводах в Німеччині, Франції, Великобританії, Венгрії, Бразилії, Максиці, Індії, Китаї, Кореї, Південній Африці та США.

LuK - є оригіналом для: Audi, Alfa Romeo, BMW, Citroen, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, Chevrolet, Honda, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen Volvo.

Продукція, призначена для постачань на складальні конвееры автомобільних заводів і їх авторизованих сервісів, а також для вторинного ринку (OE, OES і AM), робиться за єдиною технологією, сходить з одних і тих же конвееров і має відповідно один рівень якості. Уся продукція піддається 100% вихідному контролю. Таким чином і для вторинного ринку гарантований такий рівень заводського браку, який відповідає жорстким вимогам німецьких автомобільних заводів.