+38 067 504 65 72
Україна м. Львів, вул. Шевченка, 315 Б
Запит по VIN
Корзина 0
Главная Гарантія і повернення товарів

Гарантія і повернення товарів

1. Гарантія 

1.1. У випадку виявлення Покупцем неякісного товару, Продавець повинен його замінити або ж повернути його вартість протягом 30 днів із моменту виставлення Покупцем письмової рекламації.

1.2. Гарантійний строк на Товар є не меншим за 6 (шість) місяців з дати прийому-передачі, або 20 000 км пробігу (що наступить раніше).

1.3. Гарантійні зобов′язання Продавця поширюються на товари неналежної якості, тільки у випадку додержання наступних умов:

  • товари, придбані в  мережі Продавця;
  • запчастини встановлені кваліфікованими працівниками на СТО, що підтверджується наданням замовлення-наряду, після повної діагностики всіх  вузлів та агрегатів автомобіля відповідно до технологічної карти виконання робіт, з обов′язковими  заміною та врегулюванням несправних вузлів та агрегатів транспортного засобу, що впливають на працездатність заново встановлених запасних частин;
  • дотримані правила експлуатації автомобіля;
  • товар відповідає специфікації автомобіля
  • дотримані гарантійні терміни експлуатації автозапзапчастин, що обраховуються з моменту їх реалізації;
  • після виявлення недоліків товару Продавцю надані: товарна одиниця, по якій виставляються претензії щодо якості; гарантійний талон, оформлений належним чином (у випадку, якщо товар забезпечується таким талоном); акт-рекламацію СТО, оформлений належним чином; документ, що підтверджує факт придбання товару в мережі Продавця (чек, накладна).

1.4. Гарантійний талон заповнюється при купівлі товарної одиниці. В ньому зазначається, дата продажу, каталожний номер виробу, марка і рік випуску автомобіля. На СТО в талоні зазначається дата встановлення, дані автомобіля, його пробіг, стан вузлів, що впливають на працездатність виробу, заміну ремонтних комплектів. При виникнені несправності, на СТО, що встановлювало запасну частину заповнюється акт-рекламація по стандартній формі з детальним описом стану рекламаційної запчастини до її демонтажу, ознак і можливих причин виходу з ладу.

1.5. Замовлення-наряд на встановлення Товару на СТО має містити дані відповідно до ст. 25 Закону України «Про автомобільний транспорт»:  Найменування і реквізити СТО, Прізвище та ініціали замовника робіт на СТО, Держномер, VIN-код, рік випуску автомобіля, Дата заїзду на СТО, Пробіг на момент заїзду на СТО, Перелік виконаних робіт та їх вартість, Перелік складових частин, використаних під час виконання робіт,  Прізвище, ініціали та підпис відповідальної особи СТО, печатку СТО (за наявності), Підпис Покупця про приймання виконаних робіт.

1.6. Гарантія не розповсюджується та не підтримується на наступні випадки:

  • коли встановлення деталі проводилось не на автосервісі, а власними силами автовласника
  • Недотримання Покупцем вимог, за яких діє гарантія
  • Пошкодження Товару внаслідок ДТП, під час монтажу або демонтажу, порушення правил експлуатації, установки з порушенням технології виконання ремонтних робіт.
  • Пошкодження Товару, який належить до паливної системи та системи вихлопу газів автомобіля, що виникли внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі внаслідок забруднення або застосування етильованого бензину.       
  •  Пошкодження підвіски і рульового управління, які виникли внаслідок неналежної експлуатації.
  • Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
  • Шум (скрип) гальм, наявність великої кількості абразивного пилу або сліди перегріву елементів гальмівної системи.
  • Несправності або корозії Товару, які виникли внаслідок впливу промислових і хімічних викидів, кислотного або лужного забруднення повітря, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічних активних речовин, у тому числі, таких, що застосовуються для боротьби проти обледеніння доріг, природних явищ (град, блискавка і т.д.)
  • Експлуатаційний знос і нормальна зміна стану, в том числі старіння, такого Товару, як щітки склоочисника, привідні ремені, гальмівні колодки, диски та барабани, диски зчеплення, свічки запалювання.
  • електричні товари обмежується фактом працездатності на момент монтажу
  • Наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректної експлуатації.
  • Відсутність у замовленні-наряді при монтажі Товару на автомобіль відмітки про проведення робіт, які пов’язані, в тому числі, з обов’язковою заміною інших деталей. Втручання в вузли, змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу (шліфування, підрізка, тощо), спроб самостійного відновлення чи ремонту.
  •  Пошкодження амортизаторів, якщо вони не були встановлені на один автомобіль парно на одну вісь та (або) при цьому не замінені захисні комплекти (відбійник та пильовик). Не має результатів перевірки на стендовому обладнанні в разі скарги на демпфуючі властивості амортизаторів.
  • Пошкодження пружин підвіски, якщо вони не були встановлені на один автомобіль парно на одну вісь.
  • Якщо деталь встановлена на автомобіль який використовувався у важких умовах ( таксі, службах перевезення або беруть участь в спортивних змаганнях)
  • Пошкодження гальмівних дисків, якщо вони не були встановлені на один автомобіль парно на одну вісь та (або) при цьому не замінені гальмівні колодки.
  • Відсутність підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідно його використання і без використання цього інструменту існує реальна можливість пошкодити деталі або зробити монтаж невірно. Підтвердженням використання спеціального інструменту може послужити фото реального інструменту, що використовується на автосервісі.
  • У разі, коли пошкодження виробу виникло внаслідок роботи з суміжними деталями, агрегатами або рідинами, які не передбачені заводом виробником
  • У разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики по причині використання їх на автомобілі, конструкція або налаштування якого були змінені та не відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводом виробником.
  • Належність Товару до категорії витратних матеріалів (набори стопорних кілець, гвинтів, шпонок, пружинок, гумових кілець, шайб и т.п., заглушки, кліпси, неспеціалізовані елементи кріплення, такі як заклепки всіх видів, звичайні болти, гайки, шайби, масла, робочі рідини, автохімія, герметики, фітинг, запобіжники, щітки електродвигунів та генераторів, змінні резинки щітки склоочисників, фільтри, лампи, електронні блоки.

1.7. Покупець має право звернутися з гарантійною претензією до Продавця за місцем купівлі Товару. Продавець розглядає гарантійну претензію і приймає рішення в строк згідно чинного законодавства України. В окремих випадках Продавець має право затребувати від Покупця результати діагностичної перевірки працездатності відповідного вузлу автомобіля на СТО, що має відповідне обладнання. Для розгляду гарантійної претензії Покупець надає дефектний Товар та документи Замовлення-наряд  та акт-рекламацію. Товар має бути наданим в тій же комплектності, в якій він був отриманий від Продавця.

 

2. Повернення та обмін товарів

Товар може бути повернуто у випадках та на умовах, які визначені чинним законодавством України

Обов'язкові вимоги:

  • Товари які повертаються, придбані в  мережі Продавця;
  • покупець звернувся щодо повернення Товару протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня прийому-передачі. (перевіряється згідно товарного чеку);
  • товар має товарний вигляд без слідів експлуатації або монтажу, ціле пакування, ярлики та штрих-код, та повнота комплектації;

На деякі групи автотоварів гарантія, повернення або обмін законодавством не передбачено . Інформацію можна уточнити під час купівлі у менеджера інтернет магазина Autobutique.