+38 063 504 65 72
Україна м. Львів, вул. Шевченка, 315 Б
Запит по VIN
Корзина 0
Главная Диск сцепления LUK 322 0164 10

Диск сцепления LUK 322 0164 10

Выберите марку
Выберите модель
Год выпуска
Двигатель
Модификацию
t=luk-322016410
Нам нужно больше информации, чтобы проверить применимость запчасти к вашему автомобилю.
Характеристики
Диаметр [мм] 216
Номер технической информации TSFV
Профиль ступицы 18,3X20,8
Число зубцов 18
Оригинальные номера
CITROEN2055.CZ
CITROEN2055.F7
CITROEN96 012 769
CITROEN96 091 879
CITROEN96 118 753 80
CITROEN96 169 643 80
CITROEN96 178 604 80
CITROEN96 476 037 80
FIAT1388887080
FIAT9617860480
PEUGEOT2055.57
PEUGEOT2055.CZ
PEUGEOT2055.F7
PEUGEOT96 476 037 80
Подойдет для авто
  • CITROEN
  • PEUGEOT
О бренде
LUK
Страна производства:Германия
Бренд-производитель:LUK
Артикул запчасти:322 0164 10

1965 році брати Шеффлера заснували компанію LuK "Lamellen und Kupplungsbau GmbH" в м. Бюль, Німеччина. Компанія стала технологічним лідером на ринку із своїм першим інноваційним продуктом - мембранною пружинною муфтою. У 1985 р. інженерами LuK був розроблений і запущений в масове виробництво двохмасовий маховик (DMF), який дозволив значно понизити коливання в трансмісії і забезпечити плавне обертання валів.

Кожен четвертий автомобіль, який виходить з конвеєра, оснащений зчепленням LuK.

Компанія виготовляє продукцію на 17 заводах в Німеччині, Франції, Великобританії, Венгрії, Бразилії, Максиці, Індії, Китаї, Кореї, Південній Африці та США.

LuK - є оригіналом для: Audi, Alfa Romeo, BMW, Citroen, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, Chevrolet, Honda, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen Volvo.

Продукція, призначена для постачань на складальні конвееры автомобільних заводів і їх авторизованих сервісів, а також для вторинного ринку (OE, OES і AM), робиться за єдиною технологією, сходить з одних і тих же конвееров і має відповідно один рівень якості. Уся продукція піддається 100% вихідному контролю. Таким чином і для вторинного ринку гарантований такий рівень заводського браку, який відповідає жорстким вимогам німецьких автомобільних заводів.